INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL DE LA GENT GRAN

Sessió dedicada al curs TIC:


Curs TIC:
El dia 26 de març, vam anar a la biblioteca per ajudar a la gent gran a organitzar un viatge. Nosaltres vam arribar primers, i vam parlar amb el Joan Ramon sobre de què anava el curs i que hauríem de fer. Va dir que organitzaríem un viatge a Sydney. Calia comprar bitllets, buscar un hotel i si ens donava temps entrades per a la visita a l’Òpera. Quan van venir els avis, ens vam presentar i ens van agrupar en parelles o grups de tres. Ho vam estar buscant tot i al final de l'hora vam dir què havia trobat cadascú. Em va agradar molt aquell dia, m’ho vaig passar molt bé i vaig riure bastant. També quan tornàvem cap a l'escola vaig riure molt amb el que deien altres companys de les seves parelles.

Bernat Ribas 4t B

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SERVEI COMUNITARI A LA BIBLIOTECA

INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL DE LA GENT GRAN

JORNADA DE SENSIBILITZACIÓ