INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL GENT GRAN



INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL GENT GRAN

4r DIA:

Visita a la residència BELLAIRE. 


Avui ha sigut un dia molt emotiu, hem anat a la residència i primer de tot ens han ensenyat la residència, les habitacions, les sales que tenien, i ens han explicat com funciona el seu programa, també una mica d'història, ja que l'edifici és antic i té un passat, i desprès hem anat a veure la gent gran que estava allà. Hem anat a la sala on estaven pintant i hem pogut parlar amb alguns d'ells. M'ha impactat molt com estaven alguns dels avis en la sala, molts estaven asseguts en butaques. Després ens van presentar a una dona que anava a fer 100 anys i em va emocionar molt la il·lusió que li va fer veure'ns. Em vaig alegrar molt i quasi em queia la llàgrima del bonic que va ser el moment. 




                                 






Després ens van presentar una altra àvia amb la que també vam estar parlant, em va confondre amb una familiar seva i  vaig quedar impressionada i desprès ens va preguntar l'edat i ens va saludar més d'un cop i a tots ens va saber molt greu.


Ha sigut una experiència que m'ha marcat molt, crec que a tots, i també ha sigut una experiència meravellosa i crec que tot hi hauriem d'anar de tant en tant ja que a ells els  fa molta il·lusió.

Marina Préscoli 4t A

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SERVEI COMUNITARI A LA BIBLIOTECA

INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL DE LA GENT GRAN

JORNADA DE SENSIBILITZACIÓ