VIU LA FESTA MAJOR

Aquest dia vam quedar a la fàbrica. Vam acabar de parlar sobre la gent que vindria a fer les activitats.
Vam fer una mena de mapa on estava distribuïda cada activitat. També ens van repartir uns quants 
cartells per penjar-los a l’institut, poble. Vam quedar que hauriem d’estar 1h abans de que comencés
 la festa per muntar les carpes, el bar, etc. 

Anècdota: com que el dia anterior ens vam trobar a l'Altell, pensava que aquesta cop també seria 
allà. Un cop a l'Altell vaig intentar obrir la porta, però no vaig poder, ja que estava tancada. Vaig agafar
 el mòbil i vaig veure que havíem quedat era a la Fàbrica, per tant hi vaig anar. Al arribar (arribava uns 15 
minuts tard), vaig veure que no hi havia ningú dels que fèiem el voluntariat, només hi havia la Victòria 
a recepció i uns nois preparant un vídeo. Vaig preguntar-li a la Victòria si era aquí i em va 
dir que sí, però que no hi havia ningú més. Vaig començar a trucar a la gent per veure on estaven, però
 molts d'ells em deien diferents coses: que no venien, que venien tard i estaven venint,... Desprès
 d'això vaig anar cap els nois que estaven preparant el vídeo, pensant que ens farien alguna activitat o
 quelcom, però em van dir que no i que si necessitava ajuda que li digués a la Tanit (ella acabava de 
marxar cap a l'hotel d'entitats). Vaig marxar de la Fàbrica i vaig anar cap a l'Hotel d'Entitats, pel camí
  una companya del voluntariat em va trucar preguntant-me on era el voluntariat i jo li vaig dir que
 estava anant al hotel d'entitats on hi havia la Tanit, tot just desprès de penjar-la em vaig trobar a una
 companya del voluntariat i em va dir que la Tanit no feia el voluntariat amb nosaltres aquell dia i que
 no anéssim al hotel. Vam tornar cap a la Fàbrica, vam parlar amb la Victoria i ens va dir que la Carla 
arribava tard, 5 minuts desprès va aparèixer ella i una altra companya, durant la primera part de la
 quedada nomès érem 5 persones, al llarg de la tarda van anant apareixent la resta... la majoria
 perquè no se'n recordaven, venien tard o havien anat al Hotel d'Entitats per culpa meva.

Carla Torrens 4t C





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SERVEI COMUNITARI A LA BIBLIOTECA

INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL DE LA GENT GRAN

JORNADA DE SENSIBILITZACIÓ