BOSCOS I RIERES - Andrea Quesada




       BOSCOS I RIERES (SERVEI COMUNITARI)

Vaig assistir-hi 3 hores i mitja aproximadament. Ens vam trobar a les 11 a la riera de
 Cabrils i ràpidament ens vam posar mans a la feina. Ens van explicar els tipus de 
herbes dolentes que havíem d’arrencar i les que no. Un grup es va dedicar a posar
 flors en els testos, i l’altre, el meu grup vam anar arrencant les males herbes i vam
 plantar unes altres plantes. Al acabar la recollida vam portar tots els testos al un 
mateix lloc on després de recopilar-los se’ls van emportar.

Una anècdota es que la meva amiga Ainara (que feiem juntes el servei) com que 
els testos eren molt alts ens tapaven la vista i ella va caure. Ens vam endur un 
ensurt pero per sort no va passar res!

En definitiva el servei em va semblar bé i gens avorrit ja que estavem, sempre
 fent coses tot i que el principi feia una mica de mandra, sobretot quan ens van 
dir que havia de redactar tot això…
M’ha agradat participar per ajudar al meu poble!
ANDREA QUESADA 4t C




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SERVEI COMUNITARI A LA BIBLIOTECA

INTERCANVI GENERACIONAL, CASAL DE LA GENT GRAN

JORNADA DE SENSIBILITZACIÓ